Baltika puhaskahjum ulatus kolmandas kvartalis üle poole miljoni euro, selgub ettevõtte majandustulemustest.
- Baltika müügitulu vähenes kolmandas kvartalis. Foto: Raul Mee
Baltika müügitulu ulatus kolmandas kvartalis 13,15 miljoni euroni. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga vähenes müügitulu 1,5 miljoni euro võrra. Üheksa kuu lõikes ulatus käive 38,66 miljoni euroni, mis on 3 protsenti vähem kui eelmise aasta samal ajal.
Ettevõte teatas, et tavapärasest soojemad ilmad suve lõpus ja sügise alguses mõjusid augusti ning kogu kvartali müügitulemustele halvasti.
Venemaal vähenes müük rubla kursi langemise ja müügipinna vähenemise tõttu eelmise aastaga võrreldes 49 protsenti – kokku oli müügitulu 1,15 miljonit eurot.
Kolmanda kvartali puhaskahjum ulatus 650 000 euroni. Veel eelmise aasta samal perioodil oli puhaskahjum 151 000 eurot. Selle aasta esimese üheksa kuuga on teenitud 1,72 miljonit eurot puhaskahjumit.
Baltika e-poe müük kasvab aga jõuliselt – kõiki Baltika brände esindava veebipoe avamisest alates on müügimahud suurenenud üle kahe ja poole korra. Kolmandas kvartalis kasvas e-kaubanduse müük 104 protsenti. Üheksa kuu lõikes moodustas e-poe müük 0,7 miljonit eurot, mis on 2 protsenti Baltika käibest.
Ettevõtte teatel on Baltika tulemustele suurimat mõju avaldanud brutokasumi ja marginaali langus. Brutokasumile on halvasti mõjunud omakorda
euro ja
USA dollari ebasoodne vahetuskurss ja teine oluline mõjutaja on Vene jaeturu ja
rubla järsk langus.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.